Paweł Fortuna

Sprzedaż bez sprzedawania


Lekko opowiedziana ciężka materia sprzedaży instytucjonalnej (B2B). Czułem się jak na dynamicznym wykładzie z wieloma przykładami i odnośnikami do innych materiałów (bardzo cenne). Dużo humoru i dystansu. Jeśli miałbym wymienić jeden wniosek to wybrałbym odcinek dotyczący metafory badania potrzeb klienta i zamykania sprzedaży w piramidzie. Im dokładniej i dłużej badamy potrzeby klienta (dno piramidy) tym krócej trwa zamykanie sprzedaży (pik piramidy). Ale nie mogę nie wymienić też rodzaju pewnego handlowca, którego autor nazywa – dżolo-kitolo.

Sprawdź również

Vestibulum commodo volutpat?

How to take smart notes

Przechodząc przez życie zderzamy się z bardzo ciekawymi pomysłami. Pochodzą one z różnych źródeł. Jak można…

Psychologia pieniędzy

„Psychologia pieniędzy” Morgan’a Housel’a to zbiór krótkich historii, które opisują w jak zróżnicowany sposób myślimy o…

Range

„Sięgaj jak najdalej” autorstwa Davida Epsteina. Niesamowita książka, na pewno w top 5 w tym roku….