John Warrillow

The Automatic Customer

Czasem czytasz książkę i czujesz że już to wiesz, heurystycznie 🙈 Największą wartością tej książki jest jej praktyczna strona. Pomaga w implementacji modelu subskrypcji w istniejącej firmie oraz w obliczaniu głównych KPI (kluczowych wskaźników wydajności), takich jak LTV (całkowita wartość subskrybenta) lub CAC (koszt pozyskania klienta). W sam raz dla mnie 💪😎

Sprawdź również

Vestibulum commodo volutpat?

How to take smart notes

Przechodząc przez życie zderzamy się z bardzo ciekawymi pomysłami. Pochodzą one z różnych źródeł. Jak można…

Psychologia pieniędzy

„Psychologia pieniędzy” Morgan’a Housel’a to zbiór krótkich historii, które opisują w jak zróżnicowany sposób myślimy o…

Range

„Sięgaj jak najdalej” autorstwa Davida Epsteina. Niesamowita książka, na pewno w top 5 w tym roku….